Termeni și condiții

  1. DISPOZITII GENERALE

Serviciul www.palacegovora.ro este oferit de Băile Govora S.A., cu sediul in Oraș Baile Govora, Str. Tudor Vladimirescu 119 C, Judet Valcea, inregistrata in Registrul Comertului cu nr. J38/632/1991 si avand CUI 1482277.

Acesti Termeni si Conditii se aplica in contextul efectuarii de rezervari pentru serviciile oferite de Hotel Palace Govora si al achizitionarii acestor servicii prin intermediul platformei www.palacegovora.ro, in cadrul unitatii de cazare Hotel Palace Govora.

Navigarea pe site-ul www.palacegovora.ro, urmata de efectuarea unei rezervari echivaleaza cu citirea, intelegerea si acceptarea in integralitate a Termenilor de mai jos de catre orice Client al Hotelului, avand calitatea de Consumator.

Hotel Palace Govora isi rezerva dreptul de a face modificari in continutul acestui site, precum si in cadrul prezentelor Termeni si conditii, fara niciun fel de notificare prealabila a Consumatorilor. In caz de divergenta sau neintelegeri intre Hotel Palace Govora si Consumator se vor aplica Termenii si conditiile valabile la momentul acceptarii lor de catre Consumator.

  1. DEFINITII

„Platforma/ Site’’ – platforma online www.palacegovora.ro;

„Document” – prezenta versiune a Termenilor si Conditiilor;

„Continut” cuprinde urmatoarele elemente:

  1. toate informatiile disponibile pe Site-ul www.palacegovora.ro care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;
  2. continutul oricarui e-mail trimis Consumatorilor care interactioneaza cu Site-ul de catre Hotel Palace Govora prin mijloace electronice si/ sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  3. orice informatie comunicata Consumatorului prin orice mijloc de catre un angajat al Hotel Palace Govora, conform informatiilor de contact specificate de catre acest Consumator;
  4. date referitore la Hotel Palace Govora sau alte date privilegiate ale Societatii.

„Consumator” – persoana fizica care navigheaza pe Site sau interactioneaza, sub diverse forme, cu acesta si are acces la Continut;

„Contract la distanta” – potrivit definitiei cuprinse in OUG nr. 34/ 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, contractul la distanta reprezinta orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestare de servicii la distanta organizat fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul;

„Date cu caracter personal” – orice informatie privind o persoana fizica identificata sau identificabila (“persoana vizata”). Reprezinta date personale (enumerare neexhaustiva): numele si prenumele persoanei, adresa de e-mail, numarul de telefon etc.;

„Operator de date cu caracter personal” – inseamna persoana fizica sau juridica, autoritatea publica, agentia sau alt organism care, singur sau impreuna cu altele, stabileste scopurile si mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal. In ceea ce priveste Site-ul, operatorul de date este reprezentat de Hotel Palace Govora;

„Consimtamant al persoanei vizate” – orice manifestare de vointa libera, specifica, informata si lipsita de ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta accepta, printr-o, declaratie sau printr-o actiune fara echivoc, ca datele cu caracter personal care o privesc sa fie prelucrate;

„Prelucrare” – orice operatiune/ set de operatiuni efectuata/ e asupra datelor cu caracter personal (cu sau fara utilizarea de mijloace automatizate), respectiv: colectarea, inregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea, modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea, diseminarea, punerea la dispozitie, alinierea, combinarea, restrictionarea, stergerea, distrugerea etc.

  1. POLITICA GENERALA

3.1. Dispozitii generale

Documentul stabileste termenii si conditiile de utilizare a Site-ului/ Continutului de catre Consumator. Consumatorul este rugat sa parcurga cu atentie acest Document pentru a preintampina eventuale consecinte neplacute ce pot surveni ca urmare a intractiunii cu website-ul Hotelului sau efectuarii de achizitii prin intermediul acestuia.

Accesul la serviciu se realizeaza prin intermediul Site-ului www.palacegovora.ro, prin contactarea telefonica la nr. de telefon +4 0250 770 550, respectiv prin transmiterea unui e-mail la adresa palace@bailegovora.ro.

Prin folosirea Site-ului, Consumatorul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg din utilizarea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale, electronice sau de orice alta natura produse Site-ului si/sau Continutului pus la dispozitie de Hotel Palace Govora, in conformitate cu legislatia nationala in vigoare.

In cazul in care Consumatorul nu este de acord cu prezentele Termeni si Conditii si/ sau nu accepta prezentul Document, acesta are posibilitatea de a trimite un e-mail pe adresa de corespondenta electronica: palace@bailegovora.ro si va preciza motivele si/ sau solicitarile de operare a modificarilor dorite.

Consumatorul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord si/ sau a nu accepta Documentul.

Clientul nu poate sa revoce acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unui Contract sau pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de Hotel Palace Govora, respectiv a penalitatilor in conformitate cu Politica de aplicare a penalitatilor in caz de anulare/neprezentare disponibila in prezentul document, dupa caz.

Denumirea Site-ului si insemnele grafice ale acesteia sunt proprietatea Băile Govora S.A., astfel aceste elemente nu pot fi preluate, copiate sau folosite fara acordul scris al proprietarului/ titularului lor.

Intreg Continutul prezentat sau afisat in cadrul Site-ului incluzand, dar nelimitandu-se la: text, grafica, fotografii, imagini, imagini in miscare, sunet si ilustratii etc. este proprietatea Băile Govora S.A.. Toate elementele serviciilor oferite de Hotel Palace Govora inclusiv, fara limitare, design-ul general, sunt protejate de copyright, drepturi de autor si alte normative in materia drepturilor de proprietate intelectuala.

Consumatorul nu poate modifica niciunul dintre materialele ante – mentionate si nu poate copia, distribui, transmite, afisa, efectua, reproduce, publica, licentia, crea opere derivate din acestea, transfera sau vinde informatii sau lucrari continute de Site-ul www.palacegovora.ro.

Cu exceptia actiunilor permise de legislatia aplicabila in materie de drepturi de autor, Consumatorul este responsabil pentru obtinerea permisiunii inainte de a utiliza orice material protejat de drepturi de autor care este facut disponibil de catre Hotel Palace Govora.

Comunicarile oricaror informatii sau date sub forma de mesaj, text, imagine, fisier audio si/ sau video sau orice alt tip de material, indiferent de modalitatea de publicare sau transmitere a acestora (public sau individual), de catre orice persoana fizica sau juridica, alta decat Hotel Palace Govora se realizeaza pe raspunderea exclusiva a persoanei careia ii apartin aceste materiale, Societatea nefiind in niciun fel raspunzatoare de continutul sau modalitatea de publicare a acestor comunicari.

Niciun Continut transmis catre Consumator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic etc.) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/ sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Hotel Palace Govora si/ sau a angajatului sau care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista.

Orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin Document sau prevazute intr-un acord distinct de utilizare, in cazul in care acesta exista, este interzisa.

Consumatorul raspunde pentru orice daune intelectuale produse Site-ului/ Continutului, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.

3.3. Date si informatii de contact

Hotel Palace Govora publica pe Site datele sale de identificare complete si corecte, astfel incat contactarea sa de catre Consumator sa fie una facila.

Accesarea Site-ului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificari adresate Societatii se va putea realiza prin mijloace de comunicare electronice, telefonic sau orice alt mod de comunicare disponibil partilor, considerandu-se, astfel, ca Consumatorul consimte la randul sau la primirea notificarilor din partea Hotel Palace Govora in modalitate electronica si/ sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail sau prin intermediul anunturilor publicate pe Site.

Hotel Palace Govora isi rezerva dreptul de a nu raspunde tuturor solicitarilor de orice natura, mai ales daca acestea sunt neintemeiate/ abuzive/ injurioase, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic etc.).

Consumatorul declara expres ca datele de contact furnizate prin transmiterea acestora pe adresa de e-mail palace@bailegovora.ro sau pentru efectuarea unei rezervari sau achizitii ii apartin (spre exemplu: nume si prenume, adresa de e-mail, numarul de telefon etc.) si ca aceste date vor putea fi folosite de catre Societate in comunicarile sale cu Consumatorul, in scopul solutionarii oricaror solicitari, dar si pentru furnizarea de informatii suplimentare, la solicitarea Consumatorului.

  1. TARIFE

Toate tarifele afisate pe Site si aferente serviciilor de cazare sunt exprimate pe noapte de cazare si includ micul dejun, dar si cota de TVA (5%). Tarifele nu includ taxa hoteliera sau alte taxe impuse de autoritatile centrale sau locale.

Hotel Palace Govora isi rezerva dreptul de a modifica tarifele in orice moment, cu respectarea tarifelor aferente rezervarilor deja confirmate, acestea din urma fiind ferme.

Majorarea tarifelor, la un moment dat, va putea fi determinata, printre altele, si de majorarea taxelor si impozitelor sau in cazul introducerii unor taxe si impozite noi. Pentru rezervarile deja confirmate tariful va ramane cel din momentul confirmarii si nu va suferi modificari.

  1. EFECTUAREA REZERVARILOR

Rezervarile serviciilor, sub conditia confirmarii de catre Hotel Palace Govora, se efectueaza prin urmatoarele modalitati:

  • prin intermediul platformei de rezervari online din cadrul site-ului www.palacegovora.ro, sectiunea FĂ O REZERVARE
  • telefonic, prin apelarea numarului +4 0250 770 550;
  • prin intermediul adresei de e-mail: palace@bailegovora.ro;

Termenul de valabilitate al rezervarilor este de 2 zile calendaristice, exceptand rezervarile in care data cazarii survine la mai putin de 2 zile de la data rezervarii, caz in care termenul de valabilitate al rezervarii va fi mentionat in confirmarea scrisa din partea Hotelului.

Pentru rezervarile telefonice va fi verificata in prealabil disponibilitatea Hotelului, Clientul fiind indrumat a transmite si pe e-mail solicitarea de rezervare sau de a rezerva prin intermediul site-ului www.palacegovora.ro. Pe baza e-mailului de solicitare, Clientul va primi factura proforma in vederea achitarii integrale a sejurului. Pentru mai multe detalii referitoare la plata, va rugam sa consultati sectiunea PLATA SI GARANTAREA REZERVARILOR.

Pentru rezervarile in cazul carora contravaloarea sejurului va fi achitata cu vouchere de vacanta, Hotel Palace Govora va demara procedura preautorizarii cardurilor. In acest sens se va bloca suma aferenta sejurului, suma care va fi utilizata pentru achitare la momentul prezentarii in Hotel. In cazul neprezentarii Clientului in Hotel, va fi retinuta contravaloarea integrala a sejurului neonorat. 

  1. PLATA SI GARANTAREA REZERVARILOR

Clientul are la dispozitie urmatoarele metode de plata:

  • plata in numerar;
  • transfer bancar;
  • online prin intermediul cardurilor bancare – sunt acceptate cardurile emise sub sigla VISA (inclusiv Electron), MasterCard (inclusiv Maestro);
  • vouchere de vacanta

Rezervarile sunt considerate garantate la momentul confirmarii platii.

In cazul rezervarilor efectuate telefonic sau prin e-mail, garantarea rezervarii se face prin achitarea sejurului integral in avans de catre Client, in termen de pana la 3 zile de la data emiterii facturii proforme. In caz contrar rezervarea va fi anulata automat.

In cazul rezervarilor efectuate prin platforma de rezervari online de pe site-ul www.palacegovora.ro, garantarea rezervarii se face prin plata utilizand un card bancar, dupa verificarea datelor de card introduse in formularul de rezervare, cu retinerea integrala a sumei aferente sejurului.

Restul de plata aferent sejurului (spre exemplu, consumatie mini-bar), daca este cazul, se achita la momentul plecarii, prin orice modalitate de plata.

Clientul are obligatia de a verifica detaliile din factura inainte de a achita contravaloarea serviciilor. Efectuarea platii de catre Client are valoarea unei confirmari exprese a facturii aferente, orice solicitare ulterioara de modificare nefiind luata in considerare de catre Hotel.

Clientul este singurul responsabil de corectitudinea datelor introduse in sectiunea de facturare din formularul aferent rezervarii, Hotel Palace Govora neavand nicio raspundere fata de veridicitatea informatiilor primite pe care le-a utilizat in emiterea facturii.

  1. GARANȚII

In momentul cazarii, Clientului i se va solicita drept garantie prezentarea unui card de debit/credit. In cazul in care Clientul nu doreste sa garanteze cu un card de debit/credit, acesta va achita cu titlu de depozit de garantare suma de 200 lei/camera/sejur. Aceasta suma va fi returnata la sfarsitul sejurului, in cazul in care nu apar diverse situatii (daune, lipsuri din inventarul camerei, consum din mini-bar etc.).

  1. MODIFICAREA. ANULAREA. NEPREZENTAREA. PENALITATI.

Orice modificare si/sau anulare de rezervare a serviciilor, la initiativa Clientului, se va trimite in scris pe adresa de e-mail: palace@bailegovora.ro sau la numarul de telefon: +4 0250 770 550, modificarea serviciilor fiind supusa aprobarii prealabile a Hotelului.

Serviciile rezervate pot fi anulate dupa cum urmeaza:

  • fara penalitati, daca anularea are loc cu cel putin 15 de zile inainte de data pentru care s-a facut rezervarea;
  • cu o penalitate in cuantum de 50 % din valoare, daca anularea are loc cu mai putin de 14 zile inainte de data pentru care s-a facut rezervarea;
  • cu o penalitate de 100 % din valoare, daca anularea are loc cu mai putin de 7 zile inainte de data pentru care s-a facut rezervarea.

Neprezentarea reprezinta situatia in care Clientul, in urma unei rezervari confirmate si neanulate intr-una din modalitatile mentionate anterior, nu se prezinta la Hotel la data pentru care s-a facut rezervarea.

In cazul neprezentarii Clientului, suma achitata ca avans se va retine integral.

In cazul reducerilor de sejur anuntate de Clienti in timpul sejurului, Hotel Palace Govora isi rezerva dreptul de a retine, cu titlu de daune interese, valoarea serviciilor neconsumate.

  1. CHECK-IN & CHECK-OUT (SOSIREA SI PLECAREA)

Cazarea se face incepand cu ora 16.00. Aceasta se efectueaza pe baza actului de identitate, prin completarea fisei de anuntare a sosirii.

Eliberarea camerelor se face pana cel tarziu la ora 12.00.

La solicitarea Clientilor si cand Hotel Palace Govora dispune de spatii de cazare, ora de eliberare a camerei poate fi depasita cu cel mult 6 ore, contra unui tarif in cuantum de 50 % din valoarea unei nopti de cazare fara mic dejun, conform tarifului afisat la receptie.

Cazarea copiilor de pana la 4 ani este gratuita; pentru copii intre 7-14 ani se poate asigura contracost un pat suplimentar in camera, iar pentru copiii peste 14 ani se va percepe tarif normal.

 

  1. RECLAMATII

Reclamatiile privind calitatea serviciilor turistice prestate se pot face pe loc, pe toata durata sejurului, la nivelul receptiei sau prin transmiterea unui e-mail la adresa: palace@bailegovora.ro.  Reclamatiile ulterioare decazarii pot fi facute la adresa de e-mail palace@bailegovora.ro. Reclamatiile a caror remediere se putea efectua doar pe parcursul sederii nu vor fi luate in considereare ulterior.

Reclamatiile privind furtul, distrugerea sau deteriorarea bunurilor aduse de Client in Hotel trebuie aduse la cunostinta Hotelului in termen de cel mult 24 de ore de la data la care Clientul a luat cunostinta de furtul, distrugerea sau deteriorarea bunurilor.

  1. SOLUTIONAREA LITIGIILOR 

Orice disputa cu referire la Document care ar putea sa apara intre Client si Hotel Palace Govora se va rezolva pe cale amiabila. Daca solutionarea amiabila a conflictului nu va fi posibila in termen de 30 de zile de la inregistrarea reclamatiei, acesta va fi solutionat de catre instanta competenta conform dispozitiilor Codului de Procedura Civila.

Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau invalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze ale prezentului Contract.

Hotel Palace Govora nu raspunde de nicio pierdere, costuri, procese, pretentii, cheltuieli etc., in cazul in care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea Termenilor si conditiilor.

  1. PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Hotelul acorda o importanta deosebita datelor cu caracter personal apartinand Clientilor sau vizitatorilor sai. Din acest motiv a pus la dispozitia acestora atat note de informare specifice, cat si o Politica de confidentialitate care trateaza particularitatile prelucrarilor de date la momentul navigarii pe platforma online www.palacegovora.ro. Va invitam sa parcurgeti aceasta documentatie pentru mai multe detalii privind drepturile pe care le detineti, in calitate de persoana vizata, in raport cu Hotel Palace Govora.

  1. CLAUZE FINALE

Hotel Palace Govora isi rezerva dreptul de a efectua orice modificari ale prevederilor prezentului Document, precum si orice modificari ale Site-ului/ structurii acestuia, inclusiv modificari ce ar putea afecta Site-ul si/ sau orice Continut, fara o notificare prealabila a Consumatorului in acest sens.

Hotel Palace Govora nu va putea fi tinuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe Site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari etc., care nu sunt facute de catre administratorul Site-ului.

In eventualitatea in care exista intrebari/ sugestii cu privire la activitatea Hotel Palace Govora, ne puteti contacta la numerele de telefon disponibile in sectiune CONTACT sau la adresa de corespondenta electronica: palace@bailegovora.ro 

Acest document de acord intre parti a fost redactat in conformitate cu legislatia aplicabila pe teritoriul Romaniei.

Ultima actualizare: August 2023